Začalo to nevině jeden frajer zahlásil: „Vím vo Harley Davidsonu ve stodole a je za babku“ Znáte to kecy, ale přeci jenom jsem skočil do káry a valil se mrknout na ten zázrak. Po otevření vrat na mě vybafla hromada šrotu, ale v hlavě už jsem měl jasnou představu co s tím. Půčil jsem si prachy a dál už to byla jen flexa kladivo trubky a kus plechu .
Hned jak jsem se probral z toho šoku MÁM VLASTNÍ HARLEY, pustil jsem se do práce.
Fáze 1 STK
Poskládat to lego na technickou, tak aby se to přihlásilo jako dovoz z USA pomocí motex pásek a gumicuků se to povedlo a na zdi visela nová SPZ…
Fáze Regál
Sehnat regál abych měl kam dát všechny blbosti, který už asi nebudou nikdy potřeba nakonec na stole zůstal holej rám , teda jestli se ten luk dá rámem nazvat
Fáze Flexa 24.12.2008
Z rámu nakonec zůstal krk řízení a dvě trubky pod motorem to bylo doplněno coulovou trubkou prodlouženo nataženo sníženo položeno o 4stupně …. Raketa ..
Fáze Bačkora
300 guma na prdel to bylo to co jsem vždycky chtěl (už jsem ho měl na minulé stavbě Vild stár 1600 rejže) protože nemám slamník narvanech prachama a doláčema si zadek nevytírám, vyřešil jsem to úpravou kola z Porche GT3 největší trabl byl s vyosovacím kitem. Podojil jsem rodinej rozpočet a vyosovací set byl doma .. bohužel na 10,5 palce a já potřeboval 11,5 čili flexa a svářečka to jistila.
Fáze vidle
Koupit vidli za 100 táců asi umí každej já to řešil malinko jinak …Zapouzdření USD vidle z Hayabusy nerezovou Trubkou a hodiny leštění duralových brejlí, které jsem si sám navrhl narýsoval a nechal ofrézovat z kusu duralu Vidle byla Zrozena a co víc za slušný kačky. |