made by HAMASAKR

made by HAMASAKR

Jiří Říha
 

Začalo to nevině jeden frajer zahlásil: „Vím vo Harley Davidsonu ve stodole a je za babku“ Znáte to kecy, ale přeci jenom jsem skočil do káry a valil se mrknout na ten zázrak. Po otevření vrat na mě vybafla hromada šrotu, ale v hlavě už jsem měl jasnou představu co s tím. Půčil jsem si prachy a dál už to byla jen flexa kladivo trubky a kus plechu .
Hned jak jsem se probral z toho šoku MÁM VLASTNÍ HARLEY, pustil jsem se do práce.

Fáze 1 STK

Poskládat to lego na technickou, tak aby se to přihlásilo jako dovoz z USA pomocí motex pásek a gumicuků se to povedlo a na zdi visela nová SPZ…

Fáze Regál

Sehnat regál abych měl kam dát všechny blbosti, který už asi nebudou nikdy potřeba nakonec na stole zůstal holej rám , teda jestli se ten luk dá rámem nazvat

Fáze Flexa 24.12.2008

Z rámu nakonec zůstal krk řízení a dvě trubky pod motorem to bylo doplněno coulovou trubkou prodlouženo nataženo sníženo položeno o 4stupně …. Raketa ..

Fáze Bačkora

300 guma na prdel to bylo to co jsem vždycky chtěl (už jsem ho měl na minulé stavbě Vild stár 1600 rejže) protože nemám slamník narvanech prachama a doláčema si zadek nevytírám, vyřešil jsem to úpravou kola z Porche GT3 největší trabl byl s vyosovacím kitem. Podojil jsem rodinej rozpočet a vyosovací set byl doma .. bohužel na 10,5 palce a já potřeboval 11,5 čili flexa a svářečka to jistila.

Fáze vidle

Koupit vidli za 100 táců asi umí každej já to řešil malinko jinak …Zapouzdření USD vidle z Hayabusy nerezovou Trubkou a hodiny leštění duralových brejlí, které jsem si sám navrhl narýsoval a nechal ofrézovat z kusu duralu Vidle byla Zrozena a co víc za slušný kačky.

30.12.2008

Z rámu moc nezůstalo

Vodováha je základ

Nádrž se rodí

Nádrž se rodí

13.6.2009

Fáze Nádrž

Deska hliníkovýho plechu kus polystyrenu a hodiny strávený na netu hledáním videí a návodů jak na to ….“Když to dávaj voni tak to musím dát taky!“ Modelig kopyta a první rány do hliníku. Začátky byly fakt krušný jeden by čekal že bouchneš a udělá se boule kde potřebuješ, ale vše je malinko složitější výsledek posuďte sami ….trochu jsem se zapotil, ale stálo to… Horší to bylo s čerpadlem ke stříkačce..

No a co dál spousta věcí se na motorce předělává a upravuje ( řidítra už jsem udělal druhý) vyhodil stříkačku a osadil karbec, na stole mám otevřenej primár a v hlavě ještě pár vylepšení.
Speciální poděkování pro Davida Pečivu za skvělej Airbrush Mé milované ženě, za trpělivost a toleranci (dílnu mám pod obývákem a někdy se barák klepal v základech a to nejenom při výrobě nádrže) nezapomínám i na kámoše, kteří mi pomohli od lakýru až po ty co mě psychicky podporovali a hnali mě kupředu..

No a jak se jezdí … trochu to bolí pořádně se to klepe a upaluje to jako píchlá svině rozhodně víš že jedeš na pořádný mašině! … ( a všichni v okruhu 5 kilometru taky) a to nás baví…..

Airbrush by David Pečiva

13.3.2010… Hotovo? Ne nikdy není hotovo…




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *