Kubig custom

 

Do přípravované velké galerie českých staveb na našem webu přibude brzo jeden unikátní projekt. Je totiž poměrně jednoduché stavět choppery z HáDéček s velkým rozpočtem se vzhledem jak přes kopírák, ale postavit něco opravdu originálního za minimální náklady to je to, čeho si cením nade vše. Musí tam být totiž ona chuť stavět a to pravé zapálení pro věc. Následující rozestavěná šílenost toho budiž důkazem. Jako reakce na výzvu o zasílání vašich staveb přišel již druhý počin Jakuba Kadeřábka (v katalogu máme už jednu jeho originální stavbu Jawa Sally). Nechte se tedy inspirovat a zasílejte své příspěvky a stavby na e-mail: michal@chopperweb.cz

Jakub začátek stavby to popsal asi takto: „Hlavní myšlenka byla postavit motorku zajímavou a tak trochu šílenou a hlavně v zásadě jednoduchou. Začal jsem s motorem z Yamahy Dragstar 650, motor jsem koupil za málo peněz, necelý 4000Kč. Ale měl zadřenou vačku na předním válci a chyběl mu kryt alternátoru. Nadchla mně původní, celkem mála investice do motoru a řikal jsme si, že to ňák dám do hromady. Jenže když jsem zjistim, že ten kryt jen těžko seženu použitej a novej stojí 8000Kč, tak jsem si to rozmyslel a motor šel zas do světa. A protože jsem chtěl véčko za málo peněz tak jsem přemejšlel jak to zpáchám a vyšla z toho současná šílenost. Jedná se o dva motory z trabanta 601 ořezaný o všechny pro mně nepotřebný části, spojený k sobě (ještě to není úplně) a na klikovce spojený řemenem. To jest plán. Nedávno jsem viděl podobdě spojený motory z warburga v motorovém člunu a fungovalo to. Vidlici jsem použil springer s jedním tlumičem, vzadu je centrální tlumič Hondy CBR 900RR. Další zajmavou částí je zadní kolo, 15ti palcový rafek z octavie a 180ka plášť ze skládky není zas tak velkej zázrak, ale doufám, že zaujme „výplet“ kola a zpusob přenášení momentu na kolo.“

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *